jscu pracy. Jest to nie tylko ważne dla pracowników, ale również dla samego pracodawcy, który nad wszystkim sprawuje nadzór. Po pewnym czasie trzeba ponownie podejść do kursu BHP, ponieważ nie jest on ważny bezterminowo. Od rodzaju zawodu uzależniona jest częstotliwość kursów. Szkolenia BHP są przeprowadzane zarówno w małych, jak i dużych zakładach pracy.
Jeśli nowy pracownik odbył szkolenie BHP
Outsourcing BHP jest używany w wielu przedsiębiorstwach. W momencie, gdy szybko potrzeba zatrudnić nowych pracowników to konieczne jest przeprowadzenie szkolenia BHP. Kurs BHP powinien przejść każdy, kto przystępuje do nowej pracy. W Polsce dostępne są szkolenia okresowe oraz szkolenia wstępne. Wstępne szkolenia BHP są organizowane zawsze przed dopuszczeniem pracownika do pracy. Jeśli nowy pracownik odbył szkolenie BHP u poprzedniego pracodawcy to może nawet zostać zwolniony ze szkolenia wstępnego.
W każdym zakładzie pracy należy przeprowadzić
Jeżeli prowadzisz firmę, w której zatrudniasz pracowników, musisz pamiętać o regularnej kontroli badań bhp. W każdym zakładzie pracy należy przeprowadzić wstępne oraz okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Przeprowadzenie szkolenia bhp warto zlecić firmie posiadającej uprawnienia i właściwe certyfikaty. Decydując się na outsourcing bhp wybieramy rozwiązanie korzystne finansowo. Jednocześnie możemy być pewni, że pracownikowi zostanie przekazana specjalistyczna wiedza, zgodna z obowiązującym stanem prawnym.
Usługa szkoleń
Usługa jaką jest outsourcing bhp jest coraz bardzie popularna. Zazwyczaj firmom nie opłaca się finansowo otrzymywać swoich specjalistów od szkoleń bhp, lepiej zlecić to innej firmie i czasowo wynająć ich usługi. Szkolenia bhp są absolutnie konieczne przy zatrudnianiu pracownika. Jeszcze zanim rozpocznie on pracę, choćby tylko na okresie próbnym, konieczne jest zapoznanie jej ze wszystkimi możliwymi niebezpieczeństwami oraz zasadami bezpiecznej pracy. Takie szkolenie musi mieć charakter formalny i zostać zakończone złożeniem podpisu przez pracownika.